Shopping Cart

Dostava i povrati

Dostava na području Republike Hrvatske

Načini dostave

Za vas smo odabrali provjerene partnere koji će vaš paket sigurno i što je brže moguće dostaviti do vaših vrata.

  • Dostava putem GLS dostavne službe

Besplatna dostava za sve narudžbe iznad 400,00 kn.

Uvjeti dostave

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt adrese navedene u Narudžbi. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi korisnik već do ulaza u zgradu.

Dostava se vrši putem GLS-a na području cijele Hrvatske. Dostava se naplaćuje 35 kn s uključenim PDV-om za narudžbe ispod 400 kn s uključenim PDV-om. Za sve ostale narudžbe, dostava je besplatna. Cijena dostave podložna je promjenama.

Rok isporuke za naručenu robu je 2-4 radna dana po primitku uplate. Iznimka mogu biti otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave. GLS komunicira s korisnikom oko statusa dostave.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

Korisnik je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Korisnik je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Svi artikli su dostupni na skladištu. Sve narudžbe pristigle ujutro do 12:00 h šalju se isti dan u 15:00 h. Sve narudžbe pristigle poslije 12:00 h šalju se sutradan u 15:00h. Ukoliko narudžba pristigne u petak iza 12:00 h šalje se u ponedjeljak u 15:00 h. Sve narudžbe pristigle dan prije praznika poslije 12:00h šalju se prvi radni dan u 15:00 h.

Napomena

Tijekom razdoblja rasprodaja i promocija dostava može potrajati duže no obično. Kada vaša narudžba napusti naše skladište, poslat ćemo vam e-poruku.

Povrati i zamjene robe

Kupac može reklamirati proizvod osobno ili ga poslati na adresu tvrtke.

Ukoliko je razlog zamjene oštećena ili neispravna roba, zamjena ide na račun tvrtke Lapis d.o.o., a ako je riječ o zamjeni robe zbog želje kupca, kupac šalje robu o svom trošku.

Ako već prilikom preuzimanja robe kupac primijeti bilo kakvo oštećenje nastalo za vrijeme dostave, dužan je reklamaciju uputiti dostavljaču na mjestu isporuke, te istu javiti pismenim putem na e-mail: info@lapis-buje.hr.

Sukladno zakonu o zaštiti potrošača, u slučaju kupovine na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se roba šalje dostavnom službom), ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to, u roku 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke posljednjeg proizvoda iz narudžbe. Proizvod mora biti zapakiran i u originalnoj ambalaži, odnosno u istoj ambalaži u kojoj vam je proizvod isporučen, zajedno sa svom pripadajućom dokumentacijom i svim pripadajućim dijelovima koji su stigli uz proizvod.

Skip to content